DSiPaint/WiiOperaSDK Logo

Doom

Comments

Avatar Liam02
13 Apr 2019 19:10
Sounds interesting
Avatar Luisjo96
11 Apr 2019 16:04
I remember watching this **** ages ago, my brother and i used to watch it just because of the fps part goddamn, you got me with that xD
Avatar Thi500
11 Apr 2019 13:33
Must be one “hell” of a movie
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 13:39
In reply to Thi500
This pun brought me physical pain.

Thank you.
Avatar JonahBrake2
11 Apr 2019 09:25
don't watch this movie, just play the 10x awesome game.
Avatar JonahBrake2
11 Apr 2019 09:26
In reply to JonahBrake2
10x as awesome*
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 10:51
In reply to JonahBrake2
Yesssss. The games are fun. Except Doom 3. I didn't like Doom 3.

Also hey atleast at some point when that Doom Annihilation movie comes out, this movie will probably be the better Doom movie by comparison lol.
Avatar JonahBrake2
11 Apr 2019 11:19
In reply to AssassinKitten
Yeah, Doom 3 wasn't the greatest

Honestly I think that the movie won't be too bad for a being a movie based off of a game
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 11:37
In reply to JonahBrake2
I don't knowww man, if your talking about Annihilation, someone who worked on those Resident Evil movies is the director for this.

And from the one trailor the "demons" already kinda look the same as this one. I have no h o p e.
Avatar JonahBrake2
11 Apr 2019 12:17
In reply to AssassinKitten
Well, you can give that "no h o p e" to the new Sonic movie
Avatar Gemini Guardian
15 Apr 2019 13:09
In reply to JonahBrake2
i have been summoned
Avatar JonahBrake2
15 Apr 2019 13:27
In reply to Gemini Guardian
oh uh

you saw nothing

/away
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 12:22
In reply to JonahBrake2
Oh I already had no hope for that too lol. I was only gonna go see it to make fun of it with my friends.
Avatar JonahBrake2
11 Apr 2019 12:26
In reply to AssassinKitten
Yeah heh
Avatar SkulHedFace
11 Apr 2019 07:57
Review the ****ty-ass Narnia movie.

That would quite possibly be the most entertaining blog ever.
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 11:01
In reply to SkulHedFace
I mean like which one though, there's like a billion Narnia movies and if they're each like 2 and a half hours I don't have the patience for that lol.
Avatar SkulHedFace
11 Apr 2019 18:33
In reply to AssassinKitten
The first one? I thought there was only one?
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 19:09
In reply to SkulHedFace
There's like 3 of them so far I think. Idk I might watch the first one, I had it on DVD but don't remember it at all.

I'd have to do it on free time tho cause I can't finish a 2 and half hour movie during school.
Avatar banjo2
11 Apr 2019 04:25
No demons

'Scuse me
Avatar JonahBrake2
24 Apr 2019 11:34
In reply to banjo2
what about alices demons?
Avatar banjo2
24 Apr 2019 13:19
In reply to JonahBrake2
hot
Avatar JonahBrake2
24 Apr 2019 13:20
In reply to banjo2
yes
Avatar AssassinKitten
11 Apr 2019 05:01
In reply to banjo2
Exactly my first reaction lol.

But no see its fine because its fiiiiguratively hell. Or something.
Home
Nintendo trademarks and copyrights are properties of Nintendo. Opera is a product of Opera Software ASA. This website is ©2009-2019 HullBreach Studios Ltd. All rights reserved. Members are responsible for their own content. No account information will be given to third-parties.