DSiPaint/WiiOperaSDK Logo

How to make a crossbow

Comments

Avatar Draconid_Jo
01 Jul 2019 18:23
"The Right of The People to bear arms shall not be infringed."
(I probably messed up that quote, lol!)

Seriously though, very interesting blog.

Not only would it be useful in a Zombie Apocalypse, it would also be handy if the NWO starts there whole "One World Government" thing.
(Hopefully you don't think I'm a lunatic for saying that, lol!)
Avatar CMRocks
01 Jul 2019 18:25
In reply to Draconid_Jo
Don't really know that quote so


thanks!


nah, you're not a luny
Avatar Draconid_Jo
01 Jul 2019 18:37
In reply to CMRocks
"…the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."

Almost right, lol!
It's the last part of the 2nd Amendment, BTW.
Avatar CMRocks
01 Jul 2019 18:38
In reply to Draconid_Jo
thought it was
Avatar Gemini Guardian
28 May 2019 07:11
it'd be nice to have a picture of the finished crossbow so that we could see how it'd turn out if we tried it
Avatar CMRocks
28 May 2019 11:37
In reply to Gemini Guardian
I will, I just gotta stop being lazy
Avatar Gemini Guardian
29 May 2019 01:40
In reply to CMRocks
okk
Avatar CMRocks
29 May 2019 03:01
In reply to Gemini Guardian
are you trying to do it?
Avatar Gemini Guardian
29 May 2019 03:13
In reply to CMRocks
i mean
i'd have to see it before deciding to make ittttt
Avatar CMRocks
29 May 2019 03:23
In reply to Gemini Guardian
trueeee

as soon as my tablet stops being a piece of crap I'll upload a pic
Avatar Gemini Guardian
29 May 2019 03:26
In reply to CMRocks
nicee ok
Avatar CMRocks
29 May 2019 03:29
In reply to Gemini Guardian
do you want just the stalk or the whole thing
Avatar Gemini Guardian
29 May 2019 03:31
In reply to CMRocks
uhh
both would be nice
as long as it's not troublesome for you, mhm
Avatar CMRocks
29 May 2019 03:32
In reply to Gemini Guardian
it's fine,

I can do both
Avatar Gemini Guardian
29 May 2019 03:37
In reply to CMRocks
okk
Avatar SkulHedFace
13 May 2019 22:19
Why do you always downvote your own blogs / comments?

I’m just curious. xD
Avatar CMRocks
13 May 2019 22:21
In reply to SkulHedFace
I don't, someone else has been doing it
Avatar Americanhero999
14 May 2019 20:08
In reply to CMRocks
Who keeps disliking your comments? It's kind of mean... idk... ;|
Avatar CMRocks
15 May 2019 02:14
In reply to Americanhero999
idk who keeps doing it, finrod has his suspicions, but noone definite
Avatar CMRocks
13 May 2019 22:23
In reply to CMRocks
but when I do downvote my comment, it's because I realize how dumb it looks
Avatar SkulHedFace
13 May 2019 22:27
In reply to CMRocks
You can easily just remove the comment and word it better tho, my dude.

People are gonna start thinking I’m acting like Thi because I sound like I’m being a douche
Avatar Finrod
15 May 2019 12:35
In reply to SkulHedFace
Lmao Skull.
Avatar CMRocks
13 May 2019 22:56
In reply to SkulHedFace
true

nah, you don't
Avatar oswaldo123
13 May 2019 21:02
Accidentally deleted your comment but I meant instead of making a separate blog just type the rest here.
Avatar CMRocks
13 May 2019 21:05
In reply to oswaldo123
ahhh, I see. Prob should, thats a good idea. And should I put in pics? I don't really want to have to make another crossbow, but if people want me to I will
Avatar Finrod
15 May 2019 12:35
In reply to CMRocks
You can add more words without recreating a destructive device lol.
Avatar oswaldo123
13 May 2019 21:06
In reply to CMRocks
I'd say no unless someone who was actually gonna do it requests it
Avatar CMRocks
13 May 2019 21:07
In reply to oswaldo123
true
Avatar oswaldo123
13 May 2019 20:55
You should copy n paste the rest to this blog soon
Home
Nintendo trademarks and copyrights are properties of Nintendo. Opera is a product of Opera Software ASA. This website is ©2009-2019 HullBreach Studios Ltd. All rights reserved. Members are responsible for their own content. No account information will be given to third-parties.