DSiPaint/WiiOperaSDK Logo
Patreon
Comments for DeafDood
Profile set to private
> >>
Avatar Finrod
at 31 Aug 2019 02:53
thumb
Avatar Finrod
at 31 Aug 2019 02:06
Hope you're on 3DSPaint cause this image basically sums up my response

thumb
Avatar banjo2
at 29 Aug 2019 05:35
check your other account
Avatar Finrod
at 29 Aug 2019 00:42
"I don't know how we're gonna do that, BUTT" -DethDude 2k19

I mean the whole depressing thought of hull eventually kicking it. Kind of applies here; What are the odds we get any of that before it's too late? I mean heck what you said was kind of general information. it's kind of a standard take to get things to be popular again. Which you CAN say, but it's easier said than done ya know. You can say "that all we need is a good trend and modern mechanics" to anything. Doesn't mean it'll raise the chances of it happening, or the chance of it taking off. Like its sliim. But ur optimism is appreciated
Avatar Finrod
at 28 Aug 2019 01:44
I feel like if SDK adapts to any modern trend. Like what could we possibly do other then become ANOTHER Twitter or something?? Like are we just gonna discord it and say "Hey Skype sucks we're better" like?? I feel like It wouldn't be SDK anymore. My guy, Dsi hub and social neko are already doing better than us xddddd (I don't really know 100% but you get the point)

Avatar Finrod
at 28 Aug 2019 00:38
Paints just irrelevant period at this point lmao. I don't think it's gonna come back, maybe it'll be sustainable. I don't know though i feel like we're hopeful now. But hull isn't gonna last forever either. One day he'll retire. And yeaah thats a depressing thought. After that it'll just be the discord server. Or maybe hectors kik group.


Hey the group is still reputable lol, the #1 group isn't even active xD
Avatar banjo2
at 27 Aug 2019 06:22
I like your paintings, very nice
Avatar Finrod
at 26 Aug 2019 22:57
Also this is totally not gonna happen. But hull did pitch the vague idea of SwitchPaint. But like I doubt it'll happen or even profit xD
Avatar Finrod
at 26 Aug 2019 22:52
The site already IS irrelevent, just not dead. I don't think it'll die yet. It's already confirmed that the site doesn't really even make revenue, it's literally why we have a patreon. Also a small correction my group is #18 not #17, we're pretty close though, also you're invited lmao. Both accounts.
Avatar SuperStarman64
at 26 Aug 2019 17:43
Can't even spell death right lol
Avatar Finrod
at 26 Aug 2019 12:27
Yeah yeah! 2015-2016 was the period where LITERALLY no one signed up really. (Or at least stayed after$ Now we get new members every month. Back then we would lose members every month. I held a group back and I felt like we were the only people still uploading. You might notice that the polls are literally clouded with inside jokes, etc. because that's us, still kickin! Best part: my little group is really alive and I believe it's top 17 in the groups list now??


Also does that pfp changer still work? I need to change mine desperately.
Avatar cdog3789
at 26 Aug 2019 02:02
Ah, lol

Not much
Avatar cdog3789
at 25 Aug 2019 22:03
How're you?
Avatar cdog3789
at 25 Aug 2019 22:00
Woa h
Avatar Finrod
at 25 Aug 2019 14:17
Okay I know commenting twice is sinful. But I can't PM you back because you haven't axcepted my FR? So here's what I was gonna PM you.

❌SDK boomer alert!❌

heres a link to the original PFP changer, idk if it still works though.
https://3dspaint.com/memberblog.php?blog=96152
Avatar Finrod
at 25 Aug 2019 14:03
Yeah I saw you comment on some profiles of some very old members, that's when I realized you were still activd.

Right the thing is I joined in 2015, I remember you lingering a bit. Because it was the sites "worse years" so nobody was really on. But dang you're a real MVP for staying.
Avatar Finrod
at 24 Aug 2019 20:49
Dude same, I recognize you're username, but I don't remember what you did. you had a pikachu profile?
Avatar Finrod
at 16 Aug 2019 00:23
Wait you're alive?
Avatar aidansocool
at 16 Aug 2019 00:07
have u useed pfp
Avatar aidansocool
at 16 Aug 2019 00:03
ur on the top 10
> >>
Home Profile Home
Nintendo trademarks and copyrights are properties of Nintendo. Opera is a product of Opera Software ASA. This website is ©2009-2019 HullBreach Studios Ltd. All rights reserved. Members are responsible for their own content. No account information will be given to third-parties.